Halló, kérem a következő balekot!

 

 

-         Üdvözlök mindenkit, VV Ágica vagyok, de mostanában inkább csak Ágica, a sok V nélkül. Csapjunk is bele! Fantasztikus játékkal várom önöket, ahol akár 1.013.200,- Ft-ot is nyerhetnek! A mai garantált nyeremény 13.200,- Ft, amiért nem kell mást tenniük, mint megfejteni ezt a feladványt. Lássuk az ábrát!

            B_B

-         Induljon az óra, öt perc áll a rendelkezésükre, hogy kitalálják a képen látható szót. Nem tűnik egyszerűnek, de megpróbálok egy kicsit segíteni. Leves is van ilyen, méghozzá nagyon finom. Na, mi lehet ez? Hívjon a 06 90 888-8888-as számon! Ne feledje, ha többször hív, nagyobb esélyt ad magának, hogy elhappolja a játék fődíját, ami nem kevesebb, mint 1.013.200,- Ft! A telefonálás díja csupán csak 2.300 Ft + áfa/mp. A hülyének is megéri, akkor ön miért habozna? Senki nem tudja? Ezt nem hiszem el! Jókai Mórról is neveztek el ilyen levest. No, talán most! Halló, kivel beszélek?

-         Paszuly Béla vagyok, roppant nyugdíjas.

-         Szólíthatlak Bélának?

-         Nem.

-         Rendben. Béla, mi a ….

-         Az előbb világosan megmondtam, hogy ne szólítson bélának. Én Béla vagyok!

-         De én ezt mondtam…

-         Igen, csak kis „b”-vel, ezt nagyon nem szeretem. Mindig ezt csinálják…

-         Kik?

-         Kik, kik, hát a magukfajta ukmukfuk lebélázók öntelt társasága..

-         Bocsánat, ne haragudjon, BÉLA csupa nagy betűvel.

-         Most meg kompenzál, mi? Azt hiszi, hogy ezzel minden el van felejtve, igaz? Kíváncsi lennék, hogy önnek hogyan esne, ha véletlenül leágicáznám, természetesen nagyon pici, apró kezdőbetűvel.

-         Hát, nem is tudom…

-         Látja, még a gondolat is mennyire elborzasztja. Akkor legalább érzi, hogy mennyire megalázott az imént.

-         Nagyon bánt a dolog, remélem lesz alkalmam kiköszörülni a csorbát, amit a lelke sarlóján ejtettem akaratomon kívül, de az ön ingerküszöbén belül. Paszuly úr, megtenné, hogy megmondaná a megfejtést, amiért végeredményben betelefonált?

-         Meg.

-         Akkor legyen szíves!

-         Báb.

-        Sajnos nem ez a megfejtés, de remélem, legközelebb nagyobb szerencsével jár, ki tudja, talán már a következő is ön lesz. Semmi sem lehetetlen, hívjon, és akár ön lehet, aki megnyeri az 1.013.200,- Ft-ot. Amit tudunk, Jókairól neveztek el ilyen levest, és nem báb a megoldás. Szerintem ön, a televízió képernyője előtt tudja, biztosan tudja a választ, akkor ne tétovázzon, tárcsázzon! 06 90 888-8888 Garantált 13.200 Ft azonnali nyeremény! Mindjárt lejár a műsoridő, ne lacafacázzanak, nyomkodják azt a fránya gombot, mert nem szeretnék maguk miatt túlórázni! Gyerünk, ne húzzanak fel, másodpercek választanak el attól, hogy újabb öt percet kelljen beszélnem! Na, végre! Halló, hogyan szólíthatom?

-         Lalyosnak.

-         Kis „l”-lel, vagy nagy „l”-lel?

-         Természetesen nagy „l”-el, de ha kérhetném ly-nal a Lalyost, apám emléke miatt.

-         Hogy-hogy?

-        Amikor engem kereszteltek, apám kissé sokat ivott az egészségemre, és amikor a pap megkérdezte, hogy mi lesz a neve a kisdednek a kereszténységben, véletlenül ly-nal mondta a Lajost. Hát ezért.

-         Értem, Lalyos. Mivel nagyon szimpatikus a hangja, ezért segítek egy kicsit. Ha ezt az ételt fogyasztjuk, a bélrendszerünk hatalmas munkába kezd, és könnyen kiengedhetjük a szelünket a palackból. Hallgatom a helyes megfejtést.

-         Fingom sincs.

-         Node Lajos, akarom mondani Lalyos! Hogyan mondhat ilyet élő adásban?

-         A számmal, wazze!

-        Bocsánatot kérek a nézőktől az előbbi közjátékért, micsoda nap! A Villában sem volt egyszerű az élet, Oki gondoskodott róla, hogy ne maradjunk egy nap sem trágár szó nélkül, de ami ma történik, nem piskóta. Ahogy a megfejtésünk sem az, és nem is báb. Könyörgöm, hívjon valaki, ne hagyják, hogy itt pusztuljak el! Celeb vagyok, mentsenek ki innen, csak egy jó választ várok, és már húzom is haza a panelvillámba! Csak nem...? Csörög a telefon? Ha-ha-halló, ki-ki van a vonalban? Vagy tudja mit, nem érdekel, hogy kicsoda, mondja a helyes választ.

-         P. Béla vagyok…

-         Nagy „b”-vel?

-         Igen, ezek szerint megismert.

-         Mondja már a megfejtést!!!

-         Ne kiabáljon velem, kérem!

-         Az Isten szerelmére, ne tegye ezt velem, csak egy választ várok!

-         Búb.

-         Tessék, babot mondott?

-         Nem, én bú…

-         Babot mondott, én hallottam! A rendező is hallotta.

-         Még soha életemben nem volt panasz az artikulációmra, én tisztán és érthetően „búb”-ot mondtam.

-         Értem. A megfejtése sajnos rossz. A műsoridőnk időközben lejárt, de ne búslakodjanak, mert holnap is várja önöket a sok-sok nyeremény és egy új kolléga, mert én sajnos felkötöm magam az első utamba kerülő babkaróra.

 

 

Szerző: GreenTompika  2008.10.26. 15:52 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://greentompika.blog.hu/api/trackback/id/tr67732748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csúcskirály 2008.10.26. 19:14:29

Abszolút csúcskirály! Gennyesre röhögtem a szemem. Egyébként én rögtön kitaláltam a megfejtést: bob. Üdvözlettel: lyánoS

Eszter · http://www.barok.try.hu 2008.11.02. 05:29:21

Elolvastam még egyszer, és nagyon röhögök! :DDD

ps.: Azért annak nyilván örülsz, h átdobtam neked ezt az értékes képet... haha.
süti beállítások módosítása